Realizujemy projekt „Rozwijamy możliwości-niwelujemy bariery”. Zajęcia z języka angielskiego dla uczniów klas I. Poznajemy nowe słowa i zwroty, rozwiązujemy karty pacy, samodzielnie przygotowujemy pomoce dydaktyczne. Podczas zajęć korzystamy z tablicyinteraktywnej
Od 4.10.2017 r. w naszej szkole obywają się zajęcia koła języka angielskiego realizowane w ramach projektu „Rozwijamy możliwości-niwelujemy bariery”. Uczestniczą w nich uzdolnieni językowo uczniowie klas pierwszych. Podczas zajęć wykorzystywane są różne metody i formy pracy. Uczniowie poznają nowe słowa i zwroty poprzez piosenki, rymowanki i teksty narracyjne Do nauki wykorzystywane są także karty obrazkowe i inne materiały, które uatrakcyjniają proces nauczania.
Uczniowie klas pierwszych bardzo chętnie uczestniczą w zajęciach koła języka angielskiego, które odbywają się w ramach projektu „Rozwijamy możliwości – niwelujemy bariery”. Podczas spotkań dzieci poznają nowe słownictwo i zwroty. Często wykorzystywane są piosenki, rymowanki i historyjki obrazkowe, które rozwijają umiejętność rozumienia ze słuchu. Podczas zajęć uczniowie korzystają z nowoczesnych pomocy dydaktycznych m.in. z tablicy interaktywnej.
Uczniowie klas pierwszych chętnie uczestniczą w zajęciach koła języka angielskiego, które odbywają się w ramach projektu „Rozwijamy możliwości-niwelujemy bariery”. Podczas spotkań pierwszoklasiści poznali m.in. litery angielskiego alfabetu. Do zajęć związanych z nauką alfabetu wykorzystana została „Wielka mata podłogowa – Alphabet marks the spot” oraz piosenki z kolekcji płyt „Sing, learn and play”.
podnoszą wiedzę informatyczną, eliminują niepowodzenia szkolne oraz stwarzają możliwość rozwoju intelektualnego dziecka.
Warsztaty mają na celu głównie: kształtowanie adekwatnej samooceny u dzieci, niwelowanie i zapobieganie agresji, rozwijanie kompetencji społecznych, współpracy oraz sposobów na radzenie sobie z silnymi emocjami: stresem, złością, lękiem.
Uczniowie mają okazję ćwiczyć metody rozwiązywania konfliktów, sposoby wchodzenia w prawidłowe relacje z rówieśnikami, uczą się rozpoznawać związki pomiędzy zachowaniem, myślami oraz emocjami swoimi i innych ludzi, a także rozwijać swój twórczy potencjał. Zajęcia mają charakter spotkań grupowych, na które składają się odpowiednio dobrane gry, zabawy i ćwiczenia. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych pomocy dydaktycznych, które umożliwiają różnorodność wykonywanych zadań, zajęcia są atrakcyjne, a uczniowie chętnie w nich uczestniczą i są bardzo zaangażowani.
Zajęcia dydaktyczno-wyrownawcze z matematyki podnoszą poziom umiejętności uczniów oraz ograniczają symptomy trudności szkolnych. Mają charakter zabawowy.
Redakcja strony: Zadanie 7 Rejestr zmian
Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl